måndag idag.

helgen har gått fort förbi mig. i lördags var våra kära vänner här på middag. familjen ekersen och robin var här. åt god mat och hade det trevligt. tuva var mycket orolig över dom små skelett och spöken som cirkulerade runt huset denna kväll. vi kom också fram till att det blir sälen till nyår :)
för mig blir det ju såklart ingen skidåkning, men kan ju vara skönt med miljöombyte iaf. jag håller mig med hundarna och tuva. kan ju alltid kolla när dom andra åker. :)

igår var en lugn dag. pontus åkte iväg och spelade hockey på eftermiddagen och jag åkte till stallet. stod och gosade med min lilla arwen. hon e så himlans mysig och snäll. men tror hon saknar cortina:(
hon har aldrig varit sur på corre trotts att hon har fått ett och annat naffs. men mot nya grannen ettan har jag sett henne surig flera gånger. men det är väl så att med sina bästa vänner kan man stå ut med det mesta, medans med andra har man lite mindre överseende med.

ikväll jobbar pontus så jag åker till pappa o co i eftermiddag. har ju lite svårt att fixa fram mat och rasta bessie själv och då e det skönt med lite assistans med lite smått och gott.

sen imorgon är det sjukhusdax igen. ska till KS och röntgas och träffa doktorn som opererade mig. dom ska inte göra nåt speciellt mer än att kolla så att det läker ihop på rätt sätt. och det får man ju hoppas det gör. tänk vilken mardröm om dom skulle se nåt fel och var tvungna att göra om göra rätt..... usch va hemskt!..... negativa tankar bort!

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det gick ju bra på sjukhuset:):)

2010-11-02 @ 22:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0