mitt bubbliga ben. (VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!)

ja nu har det gått 3 veckor sedan jag blev opererad. tiden går ganska fort iaf. benet känns bättre och inte alls lika ont längre. jag har tillomed gått korta snuttar med en krycka. vet inte hur bra det är egentligen eftersom det gör ganska ont efteråt men jag gör det bara i nödfall. som bär en mattallrik eller sånt. stygnen togs ju bort förra fredagen. tyvärr inte något snyggt ärr, men men det kanske blir bättre med tiden.


benet med 17 st häftningar 5 dagar efter operation.


mitt ben idag, 3 veckor efter operation. syns inte direkt på bilden men där varje stift suttit är det en bubbla innåt i benet. tur att man börjar bli gammal och vis att man inte längre bryr sig så mycket om petetesser. har jag ett ärr så har jag, inget att gömma inget att skämmas för!

Kommentarer
Postat av: caroline

Herregud! Jag som tycker mitt lilla ärr är hemskt och att det är synd om mig, haha. Du är modig! Hoppas läkningen går som det ska och att du är i sadeln snart! Kram

2010-11-11 @ 18:05:11
URL: http://www.packelina.com
Postat av: linkan

du borde ha varnat för känsliga läsare; fyfan !

2010-11-11 @ 20:56:31
Postat av: MALIN

fixat linkan, nu finns en varning ;)

2010-11-11 @ 21:56:34
Postat av: Grahnskan

huvalien.... du få väl hitta på en HemskCoolMaffiosoVampyr historia om ärret.. Typ som Mel Gibbson i Dödligt vapnet filmerna...(om du nu iof sett dom)

haha

2010-11-11 @ 22:22:50
Postat av: Mamma

Så mycket finare på bara 2 veckor. Märkena där stygnen suttit kommer att försvinna. Det andra kommer blekna, men kanske inte försvinna helt.

Lite ärr visar bara att man lever.....

Kram

2010-11-11 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0