på min inne dag har jag....

faktiskt försökt städa upp lite. klarar inte när allt ser ut som ett bombnedslag här hemma. är mer okej när jag inte är här hela tiden men att konstant vara mitt i gör mig galen. så jag har lagt in kläder i garderoben, samlat ihop massa smutstvätt, plockat diskmakinen full, vikt filtar och lite annat pyssel. när pontus kom hem skulle han och hans pappa byta isoleringslister i alla fönster. räckte bara till 3 fönster och 2 vädrings fönster så imorgon får vi köpa mera. pontus har också efter mitt tvång hängt upp talgbollar till fåglarna och tagit in alla ljuslycktor utifrån så vi kan elda lite ljus har inne och få upp lite värme. ponte vägrar nämligen höja värmen på elementen och jag fryser ihjäl här inne så då blev det så istället.

nej nu måste jag ta kontroll över tvdosan och det krävs en heldel för att lyckas med det.
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0