snart är det jul här i vårt hus, julen den kommer hopptralalala.....

har ju börjat smyga in julen lite smått. ponte gillar inte att jag börjar för tidigt. men med min takt så skulle ju jag vara klar till 2:a advent om jag började vid 1:a advent.

igår var mette micke och pontus till tyresö och köpte den sista möbelpjäsen till vårat vardagsrum, en fåtölj. vi slog oss ihop med M & M och fick en soffa ett bord och våran fåtölj för 700 pix. rätt bra deal om jag får säga de själv:)
å så här blev det.

vi fick lov att möblera om för att annars så skulle hela vardagsrummet se ut som en enda stor soffa.


mitt in smygna julfix :)

kul med saker som man kan göra själv. då får man ju det precis som man vill ha det. ljusstaken och blommarna är egen komponerade. hästen och tomtarna är fördig köpta. men fina ändå ;)

tjing tjing :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev ju jätte bra!!!:)

2010-11-23 @ 16:40:27
Postat av: Grahnskan

finfint Malin..

2010-11-24 @ 07:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0