1 dag kvar sen helg!

torsdag idag och näst sista dagen på jobbveckan är avklarad. idag har det varit mycket på stall-agendan. på förmiddagen så är det ju stalljobb som gäller. + att vi har en klass med hästtjejer som kommer från ett gymnasium som kommer och rider. och allt sånt där småfix tar så lång tid att man inte tror det är sant. men klara blev vi iaf tillslut. sen efter lunch så kom veterinär H och tog stygn på ridskolehästen manilla och 4 stygn från marres ben sen operationen.
marre var så duktig! hon är ju världens sjåpigaste i vanliga fall men idag stod hon blixt stilla hela tiden utan hjälp av lugnande. duktig marre:)

sen hann jag rida häppi och steely i ridhuset. blev lite sådär idag. tjejerna höll på att bygga fram bana och då är det svårt att få ordning på sin egen ridning.

sen hade jag 2 timmarss hopplektion. och idag gick det så himla bra för alla! banan vi hoppade på var ganska svår. många knixiga svängar. men alla red super. detta var ju mina sista lektioner innan operationen. så nu lämnar jag över dom i hempas händer. håller tummarna för alla mina tjejer och erik;)

sist av allt idag hoppade jag crax. han var så himla duktig och det gick jätte bra. studds och svängar var precis vad han hade önskat idag tror jag:)


Kommentarer
Postat av: johanna sävis

det var en jätterolig lektion Malin!

2010-10-15 @ 21:28:15
Postat av: Grahnskan

hmmm färgbyte... du kände dej kanske inte så rååååååsa som grahnskorna.. Men brunt e fult, öhh jag mena fint.. jag mena verkligen det..fint

2010-10-15 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0