fredag kväll och jag ligger och kollar idol.

fredagsmys med idol.... nähe det var visst inget fredagsmys på sjukan. men idol är det iaf. tur att nåt bra går på 4an. idag har det varit ganska okej. men har varit ganska hängig då jag har haft feber. men den är borta och jag blev ganska pigg lagom till idol. men då fick jag ett klump i magen när mamma ringde istället. hon hade tråkiga nyheter hemifrån. ingen är skadad men det är nåt tråkigt för min del.

vidare idag har jag blivit röntgad. vet inte hur det såg ut men har inte hört nåt så då kan det inte vara allt för dåligt. sen har min operationsläkare varit här. han hade tråkiga nyheter enligt mig. dom hade inte hitta något fel där inne.
vad är det då som gör ont???
det betyder att jag antagligen inte blivit av med mitt onda som jag hade innan :S
men eftersom dom inte gjort något så fattade inte jag vad det var som gjorde så jäkla ont... sen fick jag reda på av sjukgymnasten att dom tagit bort mitt ben och sen satt tillbaks det igen. då förstår jag varför det gör lite ont...
sen har jag idag lyckats vara uppe och gå 3ggr idag 2 ggr till toan och 1 ggr ett varv i rummet. men det är en sån död att gå i och ur sängen. försökte ju 1 gång på fm och gå upp men det slutade så klart i en svimnig av mig. fy faan vad det är obehagligt. svettningar, yrsel alla ljud är långt långt borta sen kan man inte se ordentligt heller. usch och fy 1.5 timmar senare blir jag mitt "vanliga" jag igen.

nu ska jag tycka lite synd om mig själv här i min ensamhet. god natt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fy vad läskigt att ta bort benet. Det har du inte berättat. Men då kanske det har fått ett litet annat läge, så din smärta försvinner. Det kan ju också varit en liten nerv som har legat fel. Så förhoppningsvis så slipper du smärta efter detta:) Min modiga , modiga tjej..... Det där med klump i magen hoppas vi försvinner. (Du vet månen kanske ändrat bana). Sov nu gott,så ses vi i morgon KRAAAM

2010-10-22 @ 21:46:41
Postat av: Mette

Hoppas du slipper ha ont iaf, nu när dom tagit bort benet och satt tillbaka det! Någon nytta måste det ju ha varit med en sådan grej!

Hoppas att det inte blir något med det som orsakat din klump i magen! Jag är villig att sabotera det hela!

2010-10-23 @ 16:15:14
Postat av: Elin

Oj jag förstår att det gorde ont. Om jag skulle ta bort hella mitt ben skulle nog jag skrika.Jag tycker det var jätte modigt av dig.

Hälsningar:Världens coolaste tjej

2010-10-23 @ 19:39:58
Postat av: Eve

Hej, kolla gärna in min blogg någon dag om du har tråkigt! :)

2010-10-23 @ 20:47:18
URL: http://eeveeliinaas.blogg.se/
Postat av: Johanna Thuring

Hej Malin! Sitter här nere i Småland och hoppas att du slipper all smärta efter det här. Hoppas du mår bra annars! Kram J

2010-10-24 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0