fredagen är här :)

jag har ju inte samma längtan som alla ni andra till helgen. jag är ju nu hemma hela tiden. men jag längtade tills idag för att pontus jobb vecka är slut. konstigt?? men det blir ju så när jag är inlåst i mitt eget fängelse här hemma. jag går helst inte ner, rädd för att ramla i trappan när jag är själv hemma. far jag ner så kommer jag aldrig mera upp. kan inte ta mig någonstan eftersom jag inte kan köra bil. och vem orkar hoppa nån längre sträcka med kryckor??? INGEN! så jag får snällt vänta hemma tills nån kommer och hämtar mig eller gör mig sällskap.
i helgen händer inte något speciellt. pontus är ledig och jag e glad :) ska nog iaf ta pontus till ÖB och köpa en silverspegel som jag har en idé till ett av mina projekt med :) blir mer info om det när jag blir klar. kan ju ta ett par 100år innan jag kommit så långt med tanke på handikappet jag just nu står ut med...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du är en riktig kämpe! :) Tänk på att det bara gått en vecka och du är redan på benen och ute i stallet.....

Kram

2010-10-29 @ 20:28:15
Postat av: Grahnskan

ja du vet ju vad jag tycker,.... du fick ju mitt sms... You go girl...

Kram

2010-10-29 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0