freeedaaaag:)))

skönt med helg äntligen. imorgon ska jag klippa mig har jag bestämnt, hoppas jag hinner med bara.

idag har det varit både dagjobb+ kvällsjobb. skönt med en riktig långkörare sådär dan före helg. men med mitt jobb så har jag det bra så man ska inte gnälla, föresten så är det bara 2 jobbdagar kvar innan operation sen vet jag en som kommer vara rastlös dag ut och dag in.

idag har jag iaf ridit häppi i ridhuset. övade mig lite inför dressyrträningen imorgon. vet inte hur länge sen jag red henne på en dressyr lektion. men eftersom det stod hinder i ridhuset från igår var vi bara tvugna att hoppa lite också;)




sen red jag ut en sväng på corre. idag provade hon något nytt, sparka bakut i galopp i nerdförsbacke. inte härligt men jag överlevde;) lilla tokiga corre.

sist idag var det arwens tur. red i ridhuset. bland hindrerna.... ja å då hoppade vi lite. studdsen blev galoppbommmar. gick över förväntan. hon galpperade så fint över dom flesta gånger ska man nog tillägga. sen hoppade vi en liten bana. med 4 galoppbommar en oxer och ett räcke. hon var superduktig. var ju samma bana som igår men inte lika många hinder men samma svängar. och allt gick toppen. nog för att det bara var ca 0.50m men ändå. det var svängar inga infångare och inga hjälpbommar. jag är iaf glad:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0