god morgon.

ligger nu i sängen på avdelningen. här brevid ligger det nån kvinna som tydligen inte pratar svenska så nu står en tolk och översätter. kan inte vara kul att ligga på sjukhus och inte fatta nåt vad som händer och sker.
jag vet ju bara hur det känns att inte veta vilken tid man ska opereras tänk att inte vet nåt...

tack alla snälla människor där ute som tänker på mig:)

nu kom doktorn. jag ska opereras någon gång under förmiddagen. finns tydligen ingen direkt bestämd tid. läkaren som jag vet ska vara med på operationen var ju nyss hos hon här brevid så det lär ju dröja en stund till.

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till Malin, det kommer att gå bra!

2010-10-21 @ 08:58:41
Postat av: Ann

Nu är kl 11.15 och jag tänker på dig. Det går bra ska du se!

Kram Ann

2010-10-21 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0