god natt alla.

ligger nu i min säng på ks ortoped avdelning. väntar på att tröttheten ska komma. men inget.... eller kanske lite nu. nåt knas med mina mobilbilder så dom kom inte in i datorn nör jag laddade över. resna mobilen imorgon och göra ett nytt försök.
jag ligger inne för att operera en höft som inte är vad den borde, för er som inte vet.

en annan sak som var konstig. jag skickade 3biler med mobilen till bloggen men det kom bara med en...hmmm.... vad är problemet?? eller kan man bara skicka en bild i taget från mobilen till bloggen??? nån som vet får gärna svara.

dax att släcka datorn nu och vänta in morgondagen.
god natt allihop!!!
många kramar!!:))

Kommentarer
Postat av: Mamma

God natt!

Kram

2010-10-20 @ 23:50:11
Postat av: Grahnskan

Nu sitter jag här och tänker på dej..

Lycka till, igen..

Kramar Jessica o Nattiz

2010-10-21 @ 06:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0