hemska lördag...

gårdagen var hemsk från början till slut. började med att försova mig i 2.5 timmar vaknade 8.30 ist för 6.00. hann därför inte rida någon innan lektionen kl 9.00. tillråga på allt startade inte bilen när jag i all stress skulle åka. kom till stallet kl9.00, när lektionen börjar alltså. där red jag iaf häppi. gick sådär. sen blev det uteritt på crax och corre. sanna red steely.
sen hem för att fixa till kvällens festligheter. men hann inte gå så lång tid innan mamma ringde och sa att alexandra hade kolik. vi gick mellan 15.45 tills veterinären kom vid 19- 19.30.
hon hade inga goda nyheter. alexandra hade fått samma fel som hon fick den där gången när hon opererades för 5 år sedan. tarmarna hamnar utanför mjälten och det förflyttas och blir allderes uppspänd. inte bra!
så det var ju bara att åka in till ultuna hästsjukhus med henne. när fick hon medecin och massa behandlingar för att bli bättre.
antar att allt är bra med henne eftersom dom inte ringt än. man får ju inte hälsa på dom längre så hon står säkert där och är jätte rädd nu. ♥fina fletcher♥. men får höra hur hon mår imorgon. min lilla olycksfågel...

maria och alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0