inte så mycket ridning men desto mer ikea:)

red häppi imorse. vi tog en sväng ut idag. hon har ju haft en svullen sena sen förra lördagen så hon har ju vilat större delen av veckan och skrittat och tagit det lugnt nu i slutet av veckan. men imorgon ska det nog bara vara att köra på igen. dom andra hästarna hade vila idag. jag har varit så duktig tidigaren i veckan så alla hade gått sina 5 gånger igår så då var det bara lite ridning på häppi idag som gällde.

sen bar det hem till sjuka pontus. han låg i soffan och kolla film och jag bestämde mig för att göra lugg till min verklighet:) men det blev inget av med det för alla salonger i närheten hade tydligen söndags stängt:( så det får väl bli till nästa helg ist.

eftermiddagen tillbringades på ikea med mamma. det är ju helt sjukt vad billigt vissa saker är där. köpte tex 2 st täcken á 25:-. 27 plastlådor med tillhörande lock, 9:- resp 6:-. ett par spetsgardiner 99:-. imorgon så ska jag nog försöka hinna måla lite med betsen som jag köpte för att måla bordet i gästrummet/ nuvarande datarum.

kanske man ska passa på att gå och lägga sig i tid idag?? känner mig ganska redo för det.
god natt:)


Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Å vad skönt att det va stängt, frisörerna alltså, då kanske du hinner ångra dej innan du klipper till..

Kul me IKEA,.

Och ja just det e ju måndag (idag) så du lämnar stallet till andra på kvällen ;0)



P.S kakelbitar,?! lr du kan ta skäraren if U want D.S

2010-10-11 @ 08:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0