måndag och 10 dagar kvar tills operation :s

ridit igen lite av det som jag inte red igår idag. red först ut med sanna. hon på en hettsig galoppare(ettan) och jag på steely. vi galopperade på galoppbanan nedanför stallet. det var nog ett tag sen ettan galopperade där för jä.l.r vad det gick. steely skulle ju hänga på till vilket pris som helst. sem var hela vägen hem genom skogen ganska hettsig från steelys håll för att kunna hänga på.

sen blev det ridhuset på arwen. hon var lite grinig idag. om hon inte vill så vill hon inte. hon är ganska lustig, man kan sitta och galoppera och rätt var det är så är det tvärstopp och plötsligt är det halt som gäller. men annasr så går det frammåt  med henne.

galoppträning på crax med mette och alice idag. herre gud vilket drag. dom var som två vildar båda två. 6 rundor blev det ca 500m styck. ju mer vi galopperade detso mer grus flög det och man var tvungen att blunda och hästarna drog på ännu mer. ja... och så höll det på ni förstår hur jag menar va?

sen sist på kvällen i paddocken blev det en sväng på corre. hon har troligtvis vuxit under en period och varit väldigt trött. men nu känns det lite som om det stannat av lite.

nu e det dax att nanna kudden. vet inte hur många gånger jag nickat till under detta inlägg.
god natt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0