söndag och sista natten här hoppas jag.

orkade inte blogga nåt igår. dom har dragit ner på mitt smärtstillande så det gjorde att jag inte hade så mycket ork efter alla besök. som annars är väldigt trevligt. skönt med lite sälle av folk man känner och tycker om.
har iaf inte svimmat nåt idag vilket är ett framsteg:) sista svimmattacken var i natt när jag hade ett bråskande ärende upp. 
men annars idag har jag duschat. härligt lyxigt. mitt hår var ju ingen lek. stod rakt ut som ett svinto när jag tog ur toffsen.  så med mycket schampoo och balsam blev det ordning på det också. 

nä nu måste jag ligga en stund börjar få ont lite här å där.
här kommer föresten en bild på mitt ben som det ser ut nu.

2 nya skruvar där dom kapat. å till vänster har dom häftat ihop skinnet där dom skurit upp. 

Kommentarer
Postat av: Urkas

Hua vad tapper du är Malin! Hoppas du får komma hem imorgon, är ju iaf bättre att ligga hemma med lappsjuka än på sjukan....Hur lång tid tar det innan du kan våga hoppas på att sitta på en hästrygg igen?

Här kommer en stor krya-på-dig-kram!

2010-10-24 @ 21:10:56
Postat av: Ann

Malin, det ser ju nästan overkligt ut! Du är tapper, Elin håller på att samla ihop lite dvd filmer så du kan fördriva tiden hemma sen!

Kram Ann

2010-10-24 @ 23:13:40
Postat av: Linda S

Det där såg inte roligt ut alls! Håller tummarna för att du får komma hem snart! :-)

2010-10-24 @ 23:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0