blåljus!!!!

igår var jag och graciana ute och räddade världen. eller kanske inte precis världen men en insatts gjorde vi iaf.
så här var det: cecilia i stallet var ute och red. hon såg rök i skogen, red dit, det brann. hon galopperade hem ringde 112. pappa jobbar ju på brandkåren så jag ringde honom och frågade om dom hittat dit. svar nej. så cecilia förklarade var det brann och jag red dit på graci. hittade dit direkt. mötte räddningsledaren på vägen dit så det var bara ringa honom och guidade dom till platsen där det vid det här laget bara pyrde lite. så ingen fara på taket med det. men jag tycker iaf att graciana och jag gjorde en insatts:)

man kan ju se brandbilens lampor långt bort i skogen. glömde ju såklart att fota när jag var i närheten. men var ju tvungen att ha nåt bevis iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0