hoppning med häppi idag.

idag blev häppi hopptränad. gick ganska bra. men jag måste öva ännu mer på att slappna av i mellangärdet. så himla svårt. men jag måste vara noga med det eftersom häppi är så känslig så blir hon stressad om jag stöter henne i ryggen. även om det är så lite att det knappt syns så känner hon det.


sen har jag klättrat med både steely och craxen. nyttigt värre...


sen har jag ridit arwen idag. travade bommar och tog några småskutt. hon var lite yster idag. blev några bocksprång idag. huvudet står som ett spjut i backen och ingenting finns framför manken. men jag ramlade iaf inte av :S hon var iaf så modig att hon tog sig över den lilla pinnhögen:)

hade ingen kamera tyvärr så det blev inga bilder idag. men bilder från igår, arwen (vä) och corre (hö) bästa kompisar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0