steely är hemma igen :)

steely är hemma igen efter sin vistelse på "biggest loser camp" som jag kallade det. ni vet tv programmet... man bor flott i nåt slott men sen får man jobba och trimmas som en galning. så hade steely det i vintras när jag var opererad. bodde i ett flådigt stall men fick slita hårt i ridhuset. precis så som den moderna sporthästen tycker om att leva.
men nu är han hemma och i torsdags var det dax för första hoppträningen. han hoppade riktigt fint men var väldigt pigg och glad. var ju trots allt ett par månader sedan han hoppade. jag har ju bara ett problem när jag rider honom. han är alldeles för bred över ryggen vilket gör att jag får fruktansvärt ont i mina höfter :( hoppas att det blir bättre med det annars vet jag inte hur jag ska göra. det som var lite läskigt som jag inte märkt förut var att när jag fick sån fruktansvärd värk så började mina ben att skaka. båda överskänklarna skakade helt galet mycket och jag kunde inte göra nägot åt saken.

här en bild på fina steely <3 efter hoppningen i torsdags.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi får hoppas att kinesen kan hjälpa dig så du slipper ha ont:):)

2011-04-16 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0