sjukgymnastik.

idag blir det sjukgymnastik x2. nu på morgonen har jag varit hos sjukgymnast Malin och slitit hårt. tänk er själva att ha 2 telefonkataloger liggandes på varann och sen ta ett steg upp och gå över till andra sidan. och sen göra så ganska många gånger. inte så jobbigt för en hel person men för mig är det som ett marathon lopp.
men... jag blir bättre och bättre för varje gån jag är hos Malin och det är ju iaf skönt. ska också träna på att gå framför spegeln och kolla så att min höft inte knycker åt höger och överkroppen åt vänster.
jobba jobba jobba!!!!

om 2 timmar bär det iväg till simhallen. har ju sjukgymnastik där också. sjukgymnastiken jag gör i simhallen är den roligaste träningen och där kan jag jobba på ordentligt utan att bli trött och få ont vilket är skönt.

ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat! Kämpa på ....

Kram

2011-02-08 @ 11:58:35
Postat av: Carro

Hej, fin blogg!



Va duktig du är med träningen :) Heja Malin!! Ses ikväll om du är i stallet då.

2011-02-09 @ 09:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0