3 dagar i stallet.

har tillbringat 3 dagar i stallet. inte så konstigt kanske med tanke på att det är där jag brukar vara. men nu var det länge sedan jag var där i 3 långa dagar på raken. dagarna har tillbringats i ridhuset.
mycket hoppning har det varit. 3 grupper med glada (för det mesta) elever. julens hoppkurser har som vanligt svischat förbi med goda resultat.

imorgon tänkte jag försöka tömmköra arwen. blir inte så långt och länge med tanke på att jag inte har den starkaste gången ;)
men tänkte först ta nåt varv i ridhuset och sen kanske en sväng på vägen. om det går bra vill säga... det var ju säkert 1 år sedan hon blev tömmkörd sist men det ska nog säkert gå bra hon är ju så snäll. om allt går som det ska kanske man kan testa att lägga på tolkselen och dra lite i den. tänk va kul och bra att ha en häst som det går att tolka efter :)
vem vet... kanske kan jag och arwen kanske köra brölopp en vacker dag???

förra årets lurviga Arwis <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tämk på att du måste vR försiktig med ditt ben. Och du måste ringa sjukgymnast imorgon!!!!

2011-01-06 @ 23:17:25
Postat av: Grahnsakan

Tänk om du får köra Arwen från ditt eget bröllop..... Hmm

Jaochtänkpåbenen.VilljuenMalinfriskochfräsch...

Kram

2011-01-07 @ 00:09:02
Postat av: Urkas

Nu Malin är du rädd om dig! Vill inte att du ska få några bakslag nu för att du är överambitiös....:-)



Kram kram

2011-01-07 @ 10:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0