har just nu 2 projekt som jag syssel sätter mig med hemma.



det ena är en byrå som vi har tvn på i sovrummet och som också innehåller mina strumpor. men jag skulle vilja möblera om i sovrummet. ut med den sängstomme vi har nu och in med en ny. så om någon är intresserad av att köpa en MALM säng från ikea, 1.80m med tillhörande säng bord så är det bara att höra av sig :)
jag vill ju ha in den här i vårat sovrum.

tänk va fint! och som sängbord har man 2 udda gamla trästolar i vitt, och den vitmålade byrån. skulle ju vara toppen.

ramen ska bli en egendesignad hylla som pappa har hjälpt mig att snickra ihop. den ska hänga i köket. inte någon praktisk kökshylla men den blir fin. imorgon ska den vara på plats har jag tänkt. bara färgen har hunnit torka :s
då blir det bilder på det färdiga resultatet

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig du är. Kommer säkert att bli jättefint.Får väl komma hem till dig och kika när det är färdigt :)

2011-01-16 @ 00:18:43
Postat av: Erika

Ramen var ju verkligen jättefin, och så smart att göra den till hylla! Superfint!

2011-01-16 @ 08:37:29
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0