hon e grejen värsta grymma tjejen...

det är såklart jessica grahn larsson jag pratar om.
hon är en sann vän skulle jag säga.
idag var jag hos sjukgymnasten och fick backa 10 steg. tillbaks med kryckan och börja om från början, måste alltså lära mig att stå på ett korekt sätt. jag som skulle börja jobba på måndag men det blir det ingeting av :(
efter mitt besök hos hos sjukgymnasten så var jag lite deppig om man säger så. har legat håglös i soffan hela dagen och tyckt lite synd om mig själv. vilket man får göra ibland under en kort stund. som man brukar säga: bryt ihop och sen bit ihop. nu har jag kommit över bryt ihop och biter just nu ihop.
när jag sen kom till stallet så kom jessica med en super fin buket med blommor och chocklad. tänk vad glad man blir när någon är så där snäll bara för att.
TACK!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens omtänksammaste !!

2011-01-14 @ 11:18:31
Postat av: Grahnsakan

äsch då du blir jag ju genarad..... huva tåren hänger i ögat....

Kramar,,,

2011-01-14 @ 20:36:37
Postat av: Mamma

Tänk att den dår Grahnskan jämt får tårar i ögonen:):)

2011-01-14 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0