ikea och netonnet idag.

vi stressade ju iväg idag till ikea. vi köpte inte nåt direkt. det blev 2 blommor var av den ena var för stor för krukan jag skulle ha den i. värdo!
sen blev det batterier och mina favvo doft ljus.

sen kom vi till "dagens roliga". pontus pappa ville åka till netonnet och efter som han körde så var det bara att hänga på.
och det blev ju kul... vi åkte där ifrån med en systemkamera. SHIT POMMFRITT va kul!
har ju velat ha en ett tag men inte gjort slag i saken. så idag gjorde pontus det istället.
jag gillar ju inte att köpa så dyra saker. mitt motto är ju kvantitet istället för kvallitet. många billiga saker ist för få och dyra är ju liksom roligare.
men det är ju jätte kul att kunna ta fina bilder. tog lite på hästarna idag och oj vad glansiga dom blev i kameran. mycket mer än vad jag kan se med blotta ögat :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt med en riktigt fin kamera

2011-01-09 @ 23:54:07
Postat av: Grahnsakan

U go Pontus..... kanon me bra kamera.. svår att ha i fickan bara...

2011-01-10 @ 14:51:20
Postat av: Mette

Va roligt Malin att det blev en kamera! Kul!

2011-01-10 @ 20:36:16
Postat av: Erika

Så det blev en system tillslut :) Nu väntar vi på massa fina bilder till bloggen :)

2011-01-10 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0