sjukgymnastik.

i tisdags var jag hos Malin igen för sjukgymnastik. gick bra. klarade mina övningar lite bättre än vad jag gjorde för 1½ vecka sedan. som tex kunde jag denna gång stå på höger ben och lyfta ut vänster ben lite åt sidan. vilket var totalt omöjligt för en vecka sedan. då kunde jag inte ens hitta balans så det gick att ens lätta från vänster ben.
och idag har jag varit och simmat på SS (simhallen i sigtuna). Malin och Mats är verkligen jätte bra sjukgymnaster. där joggar jag i 30 minuter och gör lite stretch övningar lite då och då. även Mats sa att det blivit bättre sen förra veckan :) så nu ska jag till simhallen en gång till denna vecka för att träna lite extra.

nu är det snart dax för att åka till stallet.
och hur ska jag ta mig upp ur soffan???

Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Du e duktig du Malin som gör dina övningar, och duktig med kryckan.... Snart så, hoppas du ser det själv oxå.... Kram

2011-01-27 @ 22:22:37
Postat av: Mamma

Bra jobbat! Gillar att du gör dina övningar och att det ger resultat:)

2011-01-27 @ 22:56:02
Postat av: Mette

Snart Malin kommer du vara fit for fight igen :)

2011-01-28 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0