yttligare 1 timme.

idag har jag fått yttligare 1 timme i min tränar loggbok. nu e det inte många timmar kvar innan den är full, 6 stycken närmare bestämt.
idag bar det iväg till rekesta (hur stavas det egentligen?) i enköping. ulrica skulle träna för Lotta Björe med sin stooora häst Apex. en 5 årig valack.
hon hade jätte bra övningar. hästarna blev riktigt genomridna innan själva hoppningen kom igång. mycket lösgörande och samlande, volter, öppnor, slutor. kuliga grejer och ååå... vad man blir sugen på att rida. hoppövningarna var också mycket bra. lydnad och styrk stod på schemat.

Ulrica och Apex.




det här ska jag träna med hästarna när jag får rida igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0