annat i helgen.

inte så mycket har vi gjort denna helg. fredagen bjöd på Les´t dance och taccos. somnade så klart i nyhetspausen och vet faktiskt fortfarande inte vem som åkte ut.

igår var vi en snabbis i väsby centrum. jag skulle handla stallgummistövlar. det blev ett par snygga leopardfärgade från Din sko.
sen blev det kinamat och melodifestivalen på kvällen. jag såg fram till näst sista låten sen var det någon som släckte lyset. vaknade av pontus arga röst när det visade sig att Eric Saade vann.

dagen idag har det inte hänt så värst mycket heller. vi skulle städa, men det blev bara lite halvhjärtat gjort. men jag har iaf bytt lite gardiner här och där, och gjort klart Bessie och Mayas matskålsbrickor.









Kommentarer
Postat av: Grahnskan

vad fina brickorna blev... Spraya du lixom ovan märkena???

Jag vill oxå vara hemma och fnulla...

Har iaf snart bokat ett nordljusparty..

Tjingeling..

Jessica

2011-03-14 @ 07:46:59
Postat av: Mamma

Fina!

2011-03-14 @ 10:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0