hmmm...

funderade på om jag skulle göra en snabbgenomgång av dessa 3 veckor eller om jag skulle låsas som det regnar och bara göra ett vanligt inlägg. men det skulle ju kanske verka lite underligt. så nu ska jag snabbt dra mitt liv dom senaste 3 veckorna.

# jag har börjat rida igen, till en början 1 häst om dagen nu börjar det närma sig det vanliga antalet.

# jag har börjat jobba 25%, helt slut varje dag.

# Bessie och Maya funkar toppen ihop. trots att man skulle önska att Bessie skulle säga till Maya lite mer
   när hon biter i grejer ;)

#  tvättstugan är så gott som klar. ska bara upp lite hyllor, alltså lilla rummet nere är inte en sopptipp längre.

# vi har varit i göteborg. på årets göteborg horseshow. och handlat massa fint :)

# jag har tagit mig igenom 2 dressyrträningar. idag blev det Häppi <3

# jag har fått tillbaka Alexandra <3

ja det var väl allt som jag kan minnas så här på rak arm.


jag och Craxen på en av mina första ritter <3

Maya passar på när Bessie rullar sig i snön <3

mina snygga nyköpta stövlar.

Crax i sitt nya fina bruna swarowskipannabnd. lillprinsen <3

kanonkulan häppi innan dagens lektion <3

min fiiina Alexandra <3. bild lånad från ekersens.blogg.se

nu ska jag försöka hålla igång bloggandet ett tag igen;)
gonatt!


Kommentarer
Postat av: Urkas

Va roligt att du har kommit igång med ridandet igen! Hoppas att det känns bra! =)

Lycka till nu, se till att vara försiktig så att höften håller!

Kram

2011-03-06 @ 07:56:15
Postat av: Caroline

Skönt att du är uppe i sadeln igen och stövlarna va skit snygga! Ringer dig imorgon angående sponsorer. Kram från Dubai

2011-03-06 @ 16:40:11
URL: http://www.packelina.com
Postat av: Grahnskan

Jipppi , U is back.....

I sadeln å på bloggen....

Kram,

2011-03-06 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0