lite shopping idag :)

på eftermiddagen idag åkte jag, Pontus och mamma till stinsen. jag var ju på jakt efter brickor. alltså brickor som hundarna ska ha sina mat och vatten skålar på. jag har letat efter speciella brickor men inte hittat dom någonstans. så nu ska jag gör mina egna.
köpte 2 träbrickor på Pentik tror jag det var och sen lite ditt och datt från panduro som jag ska decopaga (hur stavas det?) själv på. vi får se hur det blir med det.
sen blev det ett par rosa converse och en vit mysig tröja.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst blir man glad över lite nya saker:)

2011-03-06 @ 22:11:49
Postat av: Grahnskan

Mennn ååå jag vill oxå ha sånna skor.

Men tänka sig mina kommer bli vita.

Du får "låna" rosafärgen av mej ibland.....

Spännande att se dina brickor sen.

Kram

2011-03-09 @ 06:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0