man är ju helts slut.

jag är ju helt slut på kvällen. speciellt idag.
dagen har ju rullat på med massor att göra som vanligt. först jobba, med hovslagaren i stallet vilket alltid gör allt mycket krångligare.
sen ridning på alexandra. vilket var förenat med livsfara. storm ute, upptaget ridhus så vi var tvungna att rida ut. och då för bi massa läskiga polishundar som skrämdes i sina bilar.
sen rucha till SS för sjukgymnastik. sista gången för mig på torsdagar. nästa vecka börjar jag ju jobba mera så då hinns det bara med 1 gång i veckan. resten får jag väl åka till SS och fixa själv.
sen efter ett utpumpande gympapass så fick jag en liten vila.
sen ut till stallet igen för att ha mina ridlektioner. gick jätte bra för alla idag. dom jobbade som aldrig förr med skänkelvikning.
sen var det bara att göra iordning arwen för att rida efter alla lektioner. hon var väldigt arg idag. inte ett dugg med på noterna. hon piskade och slog med svansen. men det gick bra ändå. vi började lite med att flytta idag. och det gick förvånansvärt lätt. hon blev arg och visade att hon inte gillade det jag höll på med men gjorde ändå som hon skulle. det är ju skillnad på att förstå och inte ha lust men ändå göra och inte fatta ett dugg och inte göra. men hon e rolig hon med sina idéer. sen galopperade hon i riktigt kortgalopp på volt. i båda varv men lite svårare att fatta höger galopp än vänster. hon e fin hon mil lilla sparwen,

Arwen inte så arg.






Arwen jätte arg!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, vilken bra fotograf.....

2011-03-10 @ 23:54:11
Postat av: Mamma

Oj, vilken bra fotograf.....

2011-03-10 @ 23:54:37
Postat av: Grahnskan

Haha lilla Arwen....

Riktigt bra fotograf....

2011-03-11 @ 08:39:37
Postat av: Mette

Bra fotograf måste jag säga! Snacka om att ta bilden i rätt ögonblick när arwen blev arg! :) rolig bild!

2011-03-12 @ 20:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0