helgens tävling, bara glada miner från mig iaf :D

under lördagen så hoppade vi en förklass med 4 fel och sedan laghoppningen. i laget som var div1 så var jag som sista ryttare tvungen att gå felfritt för att vårat lag skulle gå till omhoppning. och det som var så härligt var att det var just det vi gjorde :D sedan i omhoppningen fick jag order om att rida fort och felfritt, men det slutade med en 4 felare. vårat lag slutade på en 3.e placering.
på söndagen var det final och det betyder högre och svårare bana. craxen som var min självklara prins <3 gjorde bra ifrån sig. men 3 felfria rundor innan mig och en omhoppning säkrad gick jag in på banan för att få känna på dom olika svårigheterna innan omhoppningen. blev 4 fel men en helt okej runda. sedan var det dax för omhoppning som låg på 1.40m. crax gjorde sitt allra bästa och jag kunde gjort det bättre men att rida en 1.40 bana på en häst som startat 1.40m 1 gång tidigare och för nästan ett år sedan så känner jag mig mycket nöjd med 8 fel, 2 bommar ner.  vi slutade iaf på en 2:a placering och slut resultatet för Märsta Ridklubbs div 1 lag blev en 2.a plats totalt. hade vi inte redan haft ett lag i elit allsvenskan så hade vi tagit oss upp dit med vårat resultat :D
crax efter prisutdelningen på söndagen <3



dessa bilder lånade från MRK´s hemsida http://www4.idrottonline.se/MarstaRK-Ridsport/Allsvenskan-ElitochDiv1/Bilder/




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni var så duktiga :):)

2011-05-18 @ 23:18:08
Postat av: caroline

Grattis! Kul att det gick bra, mindre kul att jag kunde komma och titta. När skulle du till Linköping? Jag tar gärna en lunch och vill du får du hänga med mig och se hur mitt stall ser ut:) Hoppas det gick bra med jackorna.

Kram från thailand

2011-05-19 @ 11:28:52
URL: http://www.packelina.com
Postat av: Mette

Bästa Malin och Crax! Ni är så duktiga! :)

2011-05-19 @ 12:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0