Varit på lite shopping med mamma idag:) de...

dsc01929 (MMS)

Varit på lite shopping med mamma idag:) det skulle blivit ett träns till crax. Han har varit min prins genom hela helgen och skulle få ett nytt så nosgrimman slipper gå av under tävling eller nåt sånt. Men det blev inget träns:( schockemöhler har tydligen bara ett träns med remontgrimma och lösa nosgrimmor fanns bara i svart, och jag har brunt. Så nu får vi se om man kan beställa en som reservdel. Men då blev det 2 vita ridbyxor ist. Ett par jeans från mounten horse och ett par från horze. Horze har mina favvo byxor så då blev det ett par beiga också. Sen lite strumpor som alltid går åt. Nu god natt och i morgon blir det förhoppningsvis bilder från tävlingen i helgen om jag hunnit samla kraft för ett riktigt blogginlägg;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0