farbror doktorn.

skulle ju iof inte blogga förens jag var frisk, men nu blev det så iaf. jag är inte frisk. har forfarande ont i magen men förkylningen är i stort sätt bra. men det känns iaf bättre med min mage. inte bättre som i mindre ont, utan bättre en läkare försöker faktiskt hjälpa till. idag träffade jag en husläkare, han klämde kännde frågade 1000 frågor. sen fick jag gå till labbet och ta 4 rör med blod och imorgon bär det av till löwet för ultraljud buk, och om ett tag gastroskopi (för 3:e gången), usch! blod proverna var för att kolla levern och lite annat som jag glömt bort vad det var. ultraljudet har jag efter egna efterforskningar förstått att dom ska kolla bukspotkörteln, gallan och tarmarna. och den hemska gastroskopin ska göras för att ta prov innefrån min magsäck. vi får se vad llt detta leder till??? men känns iaf skönt att en läkare gör vad han kan för att hjälpa. det där med blodprov känns seriöst.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du fått tag i en bra läkare. Hoppas dom hittar varför du har så ont. Vore ju bra att få ordning på det så du slipper ha så himla ont. Kramar

2011-09-14 @ 23:20:33
Postat av: Grahnskan

Hoppas att du blir bra snart... (nu) bi vill ju ha tbx vanliga Malin.... Krya på sej. Kram

2011-09-14 @ 23:48:06
Postat av: Linda S

Usch det där låter inget vidare :-( Hoppas du får rätsida på vad det är för fel! Krya på dig! :-)

2011-09-15 @ 20:28:21
Postat av: caroline

Krya på dig! Nästa gång får du och Pontus följa med hit till Moskva! Kram

2011-09-16 @ 11:16:20
URL: http://www.packelina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0