ny fondvägg i sovrummet.

idag har äntligen den nya fondväggen kommit upp i sovrummet. den är så himla fin, med sina änglar! nu är det mesta snart klart i vårat hus, iaf för stunden. alla sovrum + vardagsrummet är (snart) tapetserade och målade. köket och badrummen är fina som dom är. det som är kvar är måla hallen. måste vara en färg som iaf inte är vit. blir alldeles för smutsigt på väggarna innanför dörren. jag skulle vilja ha en ljusgrå färg i hela hallen och sen den här tapeten i trappan:

men jag har ju bruna och gröna möbler där nere så det blir nog inge bra trots allt. så får väl ta någon latte-färg och leta upp någon ny tapet som går i dom tonerna till trappan.

det andra som jag vill ha är nya golv. har hittat ett fint golv också, just nu är det rea pris på det, endast 79:-/kvm just nu. men bor ju med en stoppkloss så vi får väl se hur det blir med alltihop.



så här fin är iaf tapeten som vi har fått upp i sovrummet. Pontus var ju neggo till den från början också men nu tror jag att han tycker att den är fin iaf.









Kommentarer
Postat av: Mamma

Så jättefint det blev:)

2011-09-18 @ 23:23:54
Postat av: Mamma

Fint med små änglar...... <3

2011-09-19 @ 00:24:47
Postat av: Linda S

Jättesnyggt! :-) Var har du hittat golvet och tapeten du vill ha i hallen/trappen?

2011-09-19 @ 21:56:05
Postat av: malin

tapet och golv har jag hittat på rusta, som dom flesta andra fynd jag gör i renoveringsväg ;)

2011-09-20 @ 20:29:52
Postat av: Kickan

Fint ni har det!! Ser att du ärvt mammas kärlek till änglar =)

2011-09-22 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0