Måndagen är nu slut i New york.

Nu har 2 dagar till gått här i USA. Igår var det bara jag och Pontus, och tur var väl det. Mina höfter var så paj efter i lördags att jag var tvungen att ha en mycket lugn dag. Vi åt frukost på Hard Rock

Åt också en tallrik med frukt men den glömde jag fota ;)

Sen gled vi ner till Central park...
Är garanterat hög mysfaktor där när alla träd och buskar blommar.
Tyvärr såg vi också väldigt många hästar som skulle dra turister genom parken. Vi gjorde det inte.
Hästarna hade inte mycket glöd i ögonen :((

Men trots det var jag tvungen att ta lite kort för att komma ihåg hur det såg ut.



Kvällen avslutades där den började... på Hard Rock...

Förrätt

Pontus hamburgare

Och min...




Idag har vi varit på den ledsamma platsen Ground zero.
Var verkligen en påtaglig kännsla man fick när man var där. Tårarna började t.o.m rinna när vi var på 9/11 museet och en kvinna som förlorat sin man berättade om sin man som hon förlorat. Han var brandman och sånt får mig alltid lite mer blödig.



Kvällen fortsatte på...

Där vi såg....

Men den svenska stjärnan....

Det var väldigt häftigt, han är ju verkligen stor här. Ganska häftigt tycker jag när man ser var och varannat fan gå runt med en Lundgvist tröja. Och vilket tryck det var på läktarna. Mäktigt!

Nu är det dax att sova så jag orkar med shoppingen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0