New York dag 3

Nu har vi varit här i en kväll och 2 dagar. Har handlat lite men inte så mycket än...

Igår gled vi runt lite och kollade in läget i ett regnit New york. Vi alla inhandlade ett par varsinna gympadojjor, och tur var väl det för idag har vi om vi skulle gått raka vägen gått 4.4 miles (tror jag, kollade på googelmaps) enkel väg, men vi har ju både gått fel, gått runt och varit inne i ett ex antal affärer.


Mina

Nya skor i Battery park (Pontus, Katrin och Daniel)

Idag har vi alltså gått så in åt he..ete långt.
Vi har passerat ground zero, sett Frihetsgudinnan på långt avstånd. Gått förbi Empire state building. Sen har vi ju fått se Broadway street från Times square till Battery park till fots.

På vägen hittade jag lite fina saker...



Döskalle ringen glittrar som bara den :)


Å såklart en lite väska, U.S POLO ASSN.

Nu efter denna lååååånga dag ska jag inte gå en meter till utan sitter i sängen och väntar på att Pontus ska komma med en pizzaslize sen ska jag sova och hålla tummarna att jag sover längre än till halv 5...halv 6...halv 8

Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Åååå, Det verkar inte gå nån nöd på Er! Hoppas Du imte får ont!

Smsa dej det vi prata om hoppas du fått det..

Vilken härlig resa Ni e på!

Här e kl strax e åtta, söndag så det e väl dax å bege sig å mocka lite skit!

Ha det Bäst. Kram <3

2012-02-26 @ 08:26:57
Postat av: maria

Kul att se bilder=) wihoo=)

men du ska inte gå så där med din höft jue! Sightseeing (stavas så?) buss tar ni nästa gång=)=)



Nåväl, nu sitter jag och ser på RGB live på svt .. ska se hans resultat.. 4 fel, en 7e plats än så länge.

Hästarna mår bra=) Vårkänslor i stallet, sol och snön smälter. kraaaaam!

2012-02-26 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0