Nytt år, ny design och årets första tävling!

Har en avslut på skåpet som jag och pappa byggde för ett tag sedan. Bilden har jag skickat på mobilen så man får helt enkelt se om det behagar komma fram...


I helgen som var så var vi på årets första tävling :) Hästarna gick bra och jag red helt okej.
Letizia och Mascara hoppade en varsin 1.00m. Lettan tyckte det var lite roligt att stå och stegra vid ingången sådär mitt i banan, så vi slutade på 21 fel eller så. Hon var inte ensam skyldig till alla fel. Jag började året med att få en total blackout efter näst sista hindret, så man får väl säga att vi var lika skyldiga båda två. Marre var dubbel nolla :)
På söndagen var det dax för Alice och Crax. Alice hoppade 1.10m med 1 tidsfel och Crax samma sak fast i 1.20m. Men det viktigaste var att dom fick börja året med lugna och bra rundor och det fick dom allihop!



Häst nr 1 Letizia, nr 2 Mascara, nr 3 Alice

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint det blev med nya sidan:):) och vad duktiga alla hästarna var i helge. Alla felfria på hinder:) Bra början på året......

2012-02-16 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0