torsdag = alltid en rolig dag i slutändan, men ångest för den är så låååång...

Torsdagarna tar aldrig slut. Allt går i ett och sitta ner och vila... vad är det???
Det börjar med ridning, idag fick jag hjälp av Mette efter som Häppi inte är riktigt fräsch än :(
Vi red ut på Crax och Alice i -10. Dom tyckte det var jätte kul att galoppera över fälten med snön flygande kring benen.
Sen är det jobb i stallet. Som för tillfället med all snö är väldigt tungt.
På eftermiddagen kommer ekillaskolans hästprofil och rider (eller har teori). Idag var det min grupp som skulle rida. Det gick bra när alla hade samlat sig och kommit till ro med hästvalet jag gjort.
Kvällspasset börjar strax efter det. Då är det 2 timmar i ridhuset som gäller. Idag var det hoppning och våra fina lektionsponnysar <3 skötte sig exemplariskt båda lektionerna. fina duktiga änglar.
Sist ut för dagen är min egen träning som gäller. Idag var det Lettans tur <3


Hundarna på morgon promenade idag. Herregud vilken vacker morgon!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk vad härligt när Chloe också lärt sig att vara lös. Du förstår vad hon ska gasa runt i snön

2012-02-17 @ 07:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0