I helgen är det tävlingar hemma :)

Imorgon är det lokal och på söndag nationell. Av alla hästarna är det bara Lettan och Alexandra som ska hoppa. Alexandra ska hjälpa Matilda på två 1.00 meters hoppningar imorgon. Matilda hoppar ju Alexandra för mig på fredagar och jag tyckte det skulle vara roligt för båda att hoppa imorgon när det ändå är på hemma plan. Matilda har ju aldrig tävlat förut. Men jag är helt säker på att det kommer gå jätte bra :)

Jag ska hoppa Lettan, imorgon 1.10m och på söndag två 1.20m. Hoppas bara jag kan rida, har väldigt ont sedan gårdagens vurpa och jag vet av egen erfarenhet att dag 2 efter avramling brukar vara värst.

Hästarna är iaf tvättade och sakerna smorda. Janina "the super groom" har varit och flätat alexandra idag och kommer tidigt imorgon för att göra fin fina knoppar och imorgon ska Lettan bli fin med knoppar också :)

Lettan redo att gå och sova <3


Alexandra laddad inför morgondagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0