Ramlat av igen...

Tycker nu att det börjar bli lite väl ofta jag ör marksyningar...
Brukar ju vara någon gång per år max, men nu har det redan varit minst 2 gånger detta år.

Det var alltså på gårdagens hoppträning som det blev marksyning. Åter igen på Lettan (det var det även förra gången på henne).
Det är absolut förbjudet att ta henne i munnen när man hoppar. Det är ju inte så lätt, man vill ju görna ha lite koll och inte bara fläska på på relaterade avstånd. Men om man inte lyssna när någon säger det till en så får man lära sig den hårda vägen.
Idag är jag så paj i kroppen att jag inte vet vad.
Ryggen paj, höfterna inte bra. Så ikväll ska Pontus få köra lite infra röd på min rygg. Ska tydligen bli bra då säger folk....

Gårdagens skurk...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du måste börja vara försiktig med dig själv och din kropp....

2012-06-01 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0