~~Sommarjobb~~

Nu är det sommar på riktigt!
Ridlägernas första dag är avklarad... Just nu: 4 dagars läger med dom allra yngsta.



Så därför har det inte hunnits med någon ridning alls idag.
Men Anita och Pia höll på och fixa och trixa med Graciana idag iaf.
Anita är ju en hejare på tömkörning, så idag var det premiär för Graciana framför tömmarna.

När jag kom in i ridhuset för en snabbtitt så möttes ja av en väldit glad Anita som sa:
-Ååå så himla roligt! Hon är så duktig och lydig.

Jag fick se stiliga ökningar och rappa minskningar :) och Graciana var så nöjd, öronen frammåt mest hela tiden.








Kommentarer
Postat av: Anita

Jaaa, det var verkligen sååå himla roligt!!

Kan dock tillägga att det inte är roligt att se sig själv på bild. Det ser ut som att jag måste gå med i Viktväktarna.. ha ha ha

2012-06-18 @ 10:53:28
Postat av: Anonym

Fint Anita... Inte behöver du V.V å så som du springer så får vi snart leta efter dej bakom tömmarna!! ;-)

2012-06-18 @ 13:33:11
Postat av: Grahnskan

Grahnskan skrev ovan!!

2012-06-18 @ 13:35:05
Postat av: Anita

ha ha ha du är rolig du. Här på jobbet försökte en jobbarkompis trösta mig med att det alltid läggs på ca 5 kilo på kort ha ha ha. Oj, vad smal jag med ens kände mig när hon sa så... typ NOT.

2012-06-18 @ 14:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0