Min dag idag! (onsdag)

Vi började dagen med att ställa oss i kö för att köpa biljetter till P.O.T.O.
Alldeles intill hotellet mitt på Times squere kan man köpa biljetter till olika Brodway shower till rea-priser. Man kan inte välja platser själv utan får dom bästa lediga platserna. Vi fick platserna ca 8 rader från orkestern. Jag skulle säga att det var dom bästa platserna för halva priset $143 alltså vad en biljett hade kostat i vanliga fall.

Jag hade gärna betalat fullt pris, Det var ju så himla bra!!!
Tyckte att vi skulle se kvällsföreställningen också men Pontus röstade ner det förslaget.

Jag är iaf väldigt glad att vi gick dit.
Jag fick rysningar över hela kroppen när dom sjöng. Och tårarna var inte långt borta några gånger.


(Bilderna från teatern är smygfotade där av den underbara kvaliteten.)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är den helt super. Det var väldigt länge sedan jag såg den. Men jag kommer ihåg nästan allt:):) Ha en bra sista dag i NY. Kram

2012-03-02 @ 09:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0