Lördagens dressyrträning

På lördagar har vi dressyrträning, men eftersom jag har 0 hästar att rida just nu pga skador och fler en hälften av oss rider mina hästar så blev det en genomkörare på lektionshästarna i lördags.

Jag red jättefina hopphästen Koral. Dom andra red Solero, Baloo, Manilla, Timmy och Pax.
Koral skötte sig utmärkt nästan hela tiden. Han är ju en lektionshäst så visst har har han knep för att komma undan det som är jobbigt. Koral tyckte tex att sluta var väldigt jobbigt. Men annars tyckte han nog det mesta var okej. Skulle man ha honom för sig själv nån vecka så skulle han nog bli en alldeles utmärkt privathäst.

Summan av kardemumman, vi alla tyckte att vi fick glädjen att rida mycket fina, utbildade och trevliga lektionshästar :)

Jag & Koral


Mette & Solero + Janina & Baloo


Maria & Manilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0