Tyskland maj 2012

Vi är hemma efter årets Tysklands resa. Var som vanligt underbart och vi alla som var med har enats om att vi när som helst flyttar dit...

Allt där är så fint och perfekt, precis så som man skulle vilja ha det hemma! Allt från stallen till ridbanor och ridhus, till sadlar och träns till alla fina hästar.
När man får vara i sådan fin miljö kommer man alltid hem alldeles uppfylld av inspiration. Man inspereras av hästar, grooming, ridning, och hur vi vill ha våra nya stallar.
Här kommer några bilder innan jag måste sova :)


Löshoppning.

Jag ska provrida fina 6-åringen Choise. Janina som var våran alldeles egen tolk ;) var såklart med in på banan.

Jag provar Sonnics MS. En av alla hästar som bara haft sadel och blivit riden i 6 veckor.

Stallet! Jag flyttar in...

Ordning och reda bland tränsen.

Nu är det slut för idag, mer kommer imorgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0