Glad påsk.

Jaha, senast jag var här var det
-god jul.
Nu är det inte långt kvar till påsk....

Livet rullar på som vanligt, och ingen har kommit in i eller lämnat mitt liv.

Hästarna är hyfsat okej just nu.
Crax hade en sträckt armbåge under början på förra veckan, men känns just nu ganska okej. 💖
I helgen är det allsvenskhoppning i Södertälje som jag hoppas han kan vara med på iallafall.

Hur som helst åker Lettan och hoppar 1.10m både lördag och söndag. Nu ska vi öva bort hennes stegringar vid utgången under våren, jäkla primadonna 💃❤!

Alice är fortfarande inte bra sedan vi krockade för nästan ett år sedan. Vi trodde allt var okej, men nej... Så var det inte 💚

💞Graciana skrittas, och Mascara är på G!

Steely 💙rids av min duktiga högra hand, Matilda. Och han är så fin! Fick 10 härliga minuter på honom idag.

Häppi💛 rids nu igång efter operation. Hon är förhoppningsvis snart på banan igen.

Alexandra rids fortfarande av Pontus, men fredags fick jag några minuter på madam Alexandra 💜 hon är så fin! 20 år har hon nu blivit.

💘Arwen har haft lite vinter vila, men nu är hon på väg ut i livet förhoppningsvis. Ny omstoppade sadel hoppas jag gör susen på ryggmuskulaturen.



Mascara 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0